Wysyłka zamówień smartmoto.pl

 

Koszta wysyłki dla zamówień poniżej 299 zł:


 

  1. Zamówione towary są dostarczane na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, jak i poza jej granicami, z tym zastrzeżeniem, że koszt wysyłki towaru za granicę ustalany jest indywidualnie przed dokonaniem zakupu.

  2. Czas realizacji zamówienia obejmuje każdorazowo czas potrzebny na wysyłkę zamówionego towaru powiększony o czas na jego dostawę.

  3. Czas wysyłki towarów jest oznaczony na stronach internetowych sklepu SMARTMOTO.PL. Sprzedający dołoży wszelkich starań, aby wysyłka towaru nastąpiła w czasie podanym w karcie produktu w sklepie internetowym. W przypadku niemożliwości wysyłki towaru w wyżej wymienionym czasie, Kupujący zostanie o tym niezwłocznie poinformowany.

  4. Czas dostawy zależy od przewoźnika, rodzaju przesyłki i adresu odbiorcy. Szacowany czas dostawy dla poszczególnych kategorii produktów określony jest na stronie sklepu internetowego SMARTMOTO.PL na karcie poszczególnego produktu.

  5. Dostawa towaru realizowana jest ubezpieczoną przesyłką we współpracy z wybraną przez Sprzedającego firmą kurierską bądź firmą pocztową.

  6. W momencie przekazania towaru firmie kurierskiej bądź firmie pocztowej Kupujący jest powiadamiany o tym fakcie poprzez wysłanie informacji elektronicznej na konto email podane w zamówieniu. Kupujący ma możliwość śledzenia stanu swojego zamówienia przez stronę internetową danego przewoźnika, dostępną przez sklep internetowy SMARTMOTO.PL.

  7. Kupujący może również odebrać zamówiony towar osobiście pod adresem: ul. Andrzeja Frycza-Modrzewskiego 1, 41-208 Sosnowiec, po uprzednim obustronnym potwierdzeniu terminu odbioru.

  8. Koszt dostawy towaru w całości pokrywa Kupujący.

  9. Zaleca się, aby Kupujący ocenił stan towaru i jego zgodności z zamówieniem w momencie dostawy przez przewoźnika i w jego obecności. W przypadku stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia towaru zaleca się w obecności przewoźnika sporządzić protokół reklamacyjny (druk tego protokołu zobowiązany jest posiadać kurier), zawierający opis uszkodzenia. Reklamowany towar, należy wraz z fakturą sprzedaży zwrócić firmie kurierskiej bądź firmie pocztowej. Jeżeli paczka zawiera więcej niż jeden towar, należy zwrócić je wszystkie. Koszt zwrotu reklamowanego towaru ponosi w tym przypadku Sprzedający. Kiedy towar znajdzie się ponownie w magazynie SMARTMOTO.PL zostanie wymieniony na nowy, a nowa przesyłka zostanie wysłana na koszt Sprzedającego. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru w czasie późniejszym należy postępować zgodnie z procedurą reklamacyjną opisaną w rozdziale "Reklamacje i zwroty".

  10. Koszt dostawy towarów jest uzależniony od łącznej objętości i wagi zamawianych towarów oraz widoczny jest podczas składania zamówienia i w jego podsumowaniu.

  11. W momencie przyjęcia towaru Kupujący zobowiązany jest potwierdzić jego odbiór. Od tej pory towar staje się własnością Kupującego.

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel