Wysyłka zamówień smartmoto.pl
*Wyjątkiem w regule są produkty marki Amos, które nie są objęte darmową dostawą, nawet w przypadku, gdy ich cena jest wyższa, bądź równa 299 zł.
Koszta wysyłki dla zamówień poniżej wymienionych wyżej kwot:
-
Zamówione towary są dostarczane na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
-
Czas realizacji zamówienia obejmuje każdorazowo czas potrzebny na wysyłkę zamówionego towaru powiększony o czas na jego dostawę.
-
Czas wysyłki towarów jest oznaczony na stronach internetowych sklepu SMARTMOTO.PL. Sprzedający dołoży wszelkich starań, aby wysyłka towaru nastąpiła w czasie podanym w karcie produktu w sklepie internetowym. W przypadku niemożliwości wysyłki towaru w wyżej wymienionym czasie, Kupujący zostanie o tym niezwłocznie poinformowany.
-
Czas dostawy zależy od przewoźnika, rodzaju przesyłki i adresu odbiorcy. Szacowany czas dostawy dla poszczególnych kategorii produktów określony jest na stronie sklepu internetowego SMARTMOTO.PL na karcie poszczególnego produktu.
-
Dostawa towaru realizowana jest ubezpieczoną przesyłką we współpracy z wybraną przez Sprzedającego firmą kurierską bądź firmą pocztową.
-
W momencie przekazania towaru firmie kurierskiej bądź firmie pocztowej Kupujący jest powiadamiany o tym fakcie poprzez wysłanie informacji elektronicznej na konto email podane w zamówieniu. Kupujący ma możliwość śledzenia stanu swojego zamówienia przez stronę internetową danego przewoźnika, dostępną przez sklep internetowy SMARTMOTO.PL.
-
Kupujący może również odebrać zamówiony towar osobiście pod adresem: Al. Roździeńskiego 188A, 40-203 Katowice, po uprzednim obustronnym potwierdzeniu terminu odbioru.
-
Koszt dostawy towaru w całości pokrywa Kupujący.
-
Zaleca się, aby Kupujący ocenił stan towaru i jego zgodności z zamówieniem w momencie dostawy przez przewoźnika i w jego obecności. W przypadku stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia towaru zaleca się w obecności przewoźnika sporządzić protokół reklamacyjny (druk tego protokołu zobowiązany jest posiadać kurier), zawierający opis uszkodzenia. Reklamowany towar, należy wraz z fakturą sprzedaży zwrócić firmie kurierskiej bądź firmie pocztowej. Jeżeli paczka zawiera więcej niż jeden towar, należy zwrócić je wszystkie. Koszt zwrotu reklamowanego towaru ponosi w tym przypadku Sprzedający. Kiedy towar znajdzie się ponownie w magazynie SMARTMOTO.PL zostanie wymieniony na nowy, a nowa przesyłka zostanie wysłana na koszt Sprzedającego. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru w czasie późniejszym należy postępować zgodnie z procedurą reklamacyjną opisaną w rozdziale "Reklamacje i zwroty".
-
Koszt dostawy towarów jest uzależniony od łącznej objętości i wagi zamawianych towarów oraz widoczny jest podczas składania zamówienia i w jego podsumowaniu.
-
W momencie przyjęcia towaru Kupujący zobowiązany jest potwierdzić jego odbiór. Od tej pory towar staje się własnością Kupującego.