Reklamacje produktów
Warunki ogólne:
Każdy zakupiony towar w naszym sklepie jest fabrycznie nowy, w związku z czym obowiązuje na niego gwarancja określona w karcie gwarancyjnej, jeśli produkt takową posiada, a jeśli nie to obowiązują na niego ogólne warunki gwarancji określone polskim prawem.
Jeżeli w produkcie objętym gwarancją ujawni się usterka, zgłoś się do Autoryzowanego Serwisu Producenta jeśli takowy jest wymieniony na karcie gwarancyjnej.
Sklep smartmoto.pl rozpatruje reklamacje najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia. W przypadku
konieczności wysłania wadliwego towaru lub jego części do specjalistycznych serwisów okres rozpatrywania zgłoszenia gwarancyjnego może zostać wydłużony do 28 dni roboczych
Wiecej informacji w regulaminie sklepu.
Skierowanie zgłoszenia gwarancyjnego bezpośrednio do producenta, znacznie przyśpiesza jego realizację. Przed złożeniem reklamacji najlepiej skontaktuj się z nami - nasi pracownicy zapewnią Ci fachową pomoc w każdej sytuacji.
Nie masz aktywnego konta na smartmoto.pl ? Zadzwoń lub napisz do nas reklamacje@smartmoto.pl tel. 32 706 15 15
Proces zgłaszania reklamacji:
Informacje szczegółowe:
- Sklep smartmoto.pl nie prowadzi serwisu, produkty reklamowane odsyłane są do Autoryzowanych serwisów producenckich na terenie Polski.
- Wysłanie reklamowanego produktu od razu do Autoryzowanego Serwisu znacznie przyspiesza jego realizacje.
- Towar musi być zapakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport do serwisu.
- Zgłaszany towar powinien być kompletny, włączając w to akcesoria mające wpływ na funkcjonalność sprzętu lub mogące być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu.
- W powyższym zgłoszeniu należy określić tryb reklamacji, z jakiego chcesz skorzystać - gwarancja lub niezgodność towaru z umową.
- W przypadku zgłoszenia tytułem gwarancji, wymagane jest dołączenie kserokopii faktury lub paragonu, oryginalnej karty gwarancyjnej (jeśli produkt taką posiada) oraz szczegółowego opisu usterki, wraz z informacją o okolicznościach jej występowania (wypełniony formularz).
- Reklamowany towar można odebrać tą samą drogą, jaką został do nas dostarczony - w siedzibie firmy (w przypadku zgłoszenia osobiście) lub za pośrednictwem firmy kurierskiej (w przypadku zgłoszenia pocztowego).
- W przypadku odbioru zgłoszenia w siedzibie firmy, reklamowany towar należy odebrać w terminie 30 dni od powiadomienia Klienta o zakończeniu procedur serwisowych.
- Formularz reklamacyjny do ręcznego wypełnienia dostępny jest do pobrania pod tym linkiem.
Masz pytania ? Napisz do nas na adres: reklamacje@smartmoto.pl tel. 32 706 15 15