Reklamacje produktów

Warunki ogólne:

Każdy zakupiony towar w naszym sklepie jest fabrycznie nowy, w związku z czym obowiązuje na niego gwarancja określona w karcie gwarancyjnej, jeśli produkt takową posiada, a jeśli nie to obowiązują na niego ogólne warunki gwarancji określone polskim prawem.
Jeżeli w produkcie objętym gwarancją ujawni się usterka, zgłoś się do Autoryzowanego Serwisu Producenta jeśli takowy jest wymieniony na karcie gwarancyjnej.
Sklep smartmoto.pl rozpatruje reklamacje  najpóźniej  w  ciągu  14  dni  roboczych  od  ich  wpłynięcia. W przypadku
konieczności  wysłania  wadliwego  towaru  lub  jego  części  do  specjalistycznych serwisów okres rozpatrywania zgłoszenia gwarancyjnego może zostać wydłużony do 28 dni roboczych

Wiecej informacji w regulaminie sklepu.

Skierowanie zgłoszenia gwarancyjnego bezpośrednio do producenta, znacznie przyśpiesza jego realizację. Przed złożeniem reklamacji najlepiej skontaktuj się z nami - nasi pracownicy zapewnią Ci fachową pomoc w każdej sytuacji. 

Nie masz aktywnego konta na smartmoto.pl ? Zadzwoń lub napisz do nas reklamacje@smartmoto.pl tel. 32 706 15 15

Proces zgłaszania reklamacji:




  

 

Informacje szczegółowe:

  • Sklep smartmoto.pl nie prowadzi serwisu, produkty reklamowane odsyłane są do Autoryzowanych serwisów producenckich na terenie Polski.
  • Wysłanie reklamowanego produktu od razu do Auotyzowanego Serwisu znacznie przyspiesza jego realizacje.
  • Towar musi byc zapakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport do serwisu.
  • Zgłaszany towar powinien być kompletny, włączając w to akcesoria mające wpływ na funkcjonalność sprzętu lub mogące być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania 
  • sprzętu.
  • W powyższym zgłoszeniu należy okreslić tryb reklamacji, z jakiego chcesz skorzystać - gwarancja lub niezgodność towaru z umową.
  • W przypadku zgłoszenia tytułem gwarancji, wymagane jest dołączenie kserokopii faktury lub paragonu, oryginalnej karty gwarancyjnej (jeśli produkt taką posiada) oraz 
  • szczegółowego opisu usterki, wraz z informacją o okolicznościach jej występowania (wypełniony formularz).
  • Reklamowany towar można odebrać tą samą drogą, jaką został do nas dostarczony - w siedzibie firmy (w przypadku zgłoszenia osobiście) lub za pośrednictwem firmy 
  • kurierskiej (w przypadku zgłoszenia pocztowego).
  • W przypadku odbioru zgłoszenia w siedzibie firmy , reklamowany towar należy odebrać w terminie 30 dni od powiadomienia Klienta o zakończeniu procedur serwisowych.

 

Masz pytania ? Napisz do nas na adres: reklamacje@smartmoto.pl tel. 32 706 15 15



Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel